19 listopada 2011

Tak na początek..

Justyna

Kasia

Jesteśmy dwie. Znamy się od stosunkowo niedawna, lecz wierzymy, że jest to początek długiej i pięknej przyjaźni. Trochę nuda, w większym stopniu jednak chęć podzielenia się czymś naszym - z Wami, zainspirowała nas do stworzenia tego bloga. W celu skupienia Waszej uwagi u nas, nie chcemy poprzestać na pisaniu. Będziemy starały się o dużą ilość zdjęć i filmików, bo zdajemy sobie sprawę, że oglądanie jest ciekawsze niż czytanie. Kierując się więc tym stwierdzeniem nie pozostaje nam nic innego jak ogromne ZAPRASZAMY!! na naszego bloga. Całujemy kochane:*


44 komentarze:

  1. Dziękuję za bardzo miły komentarz ...
    Już nie mogę się doczekać kolejnych notek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za was kciuki dziewczyny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Was dodaję, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam za was kciuki i życzę wam powodzenia, a przede wszystkim wytrwałości! Dzięki za komentarz. Na pewno będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi. Wasz blog również zapowiada się ciekawie, więc także dodam :) Buziaki dla was ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie!
    Już pierwszą notką zachęciłyście mnie do odwiedzania waszego bloga, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie zapowiada się tu miło, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za miłę słowa u mnie :)
    pozaglądam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks, im following you back sweeties ;)
    kisses*
    http://f-world-wide-what.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie będe zaglądać ♥
    Witamy i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na posty :)
    obserwuję i pozdrawiam :-*
    http://zycienaobcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w prowadzeniu bloga, będę zaglądała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to powodzenia w bloggowaniu zycze ;) widze,ze ze slaska jestescie, a z jakiego miasta ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia.Czekam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia! Myślę, że jeszcze nie raz tu zaglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a juz myslalam, bo ja z bielska, to w sumie niedaleko :) ! a i sliczny plaszczyk :>

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam sie ;)! ja natomiast mam rodzine w gliwicach, wiec tez od czasu do czasu tam bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęcam do namówienia przyjaciółki, filmy zawsze ogląda się przyjemniej w najlepszym towarzystwie :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  19. co racja to racja ;P ! moja ciocia z gliwic przyjezdza do 'sfery' na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. no tak, u nas jest wieeelka galeria i bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój gust muzyczny jest bardzo zróżnicowany, raczej nie ograniczam się do jednego gatunku, aczkolwiek trzeba przyznać, że Axl Rose i Slash to od jakiegoś czasu moi bogowie : )) <3. Ok, o muzyce mogłabym gadać godzinami, ale przejdźmy do tych spodenek. Kupiłam je w zarze, chociaż z tego co się orientuję, raczej nie ma ich już w obecnych kolekcjach :(. Jednak wczoraj w H&M widzialam bardzo podobne, chociaz troszeczke inaczej wykrojone! Mam nadzieje, ze wkrotce znajdziesz swoja idealna parę :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  22. A tak na marginesie - z coraz wieksza niecierpliwoscia czekam na Wasze kolejne posty :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zycze powodzenia i czekam na kolejne Wasze posty ja z przyjaciolka tez niedawno zalozylam bloga wiec mocno Wam kibicuje bo wiem jakie poczatki sa ciezkie, sama sie z nimi zmagam. zapraszam do Nas, na nową stylizację chociaz moze w kuchennym dziale znajdziecie cos dla siebie. Dolaczam do obserwujacych i mam nadzieje ze odwdzieczyscie sie tym samym, pozdrawiam :) Marty

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia i wytrwalosci w pisaniU! :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję ślicznie!
    Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się wrzucić coś nowego, a tymczasem z niecierpliwością czekam na kolejne posty, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. również dodaje Was dziewuszki! z chęcią będę wpadać do Was na bloga,bardzo sympatycznie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba wiem o ktora restauracje Ci chodzi ;) slyszalam o niej, ale nigdy nie bylam :<

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chyba jednak nie zaryzykuje, bo boje sie, ze cos bedzie nie tak :D!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam,też z koleżanką założyłyśmy niedawno bloga:) początki są ciężkie, ale cóż zrobić.
    W wakacje również robiłyśmy sesję z bańkami mydlanymi, ale bardzo wiało, chociaż parę fajnych zdjęć wyszło:)
    Kasiu co to za lakier na paznokciach??

    dodajemy do obserwowanych i liczymy na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dodawajcie nowy post dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję, Wam tez zycze udanego weekendu :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej jakie ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ok, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne, czekam na filmik i nowe zdjęcia! ;-)

    obserwujemy się? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękujemy :) czekamy z niecierpliwoscia na Wasze blogowe poczynania a tym czasem zapraszamy na nowego posta do nas :)
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  36. Justyś co ty mi tam palisz :* Blog jest niesamowity :) <3

    OdpowiedzUsuń